رئیس سازمان بازرسی کل کشور: نفر اولی که ۳۸ هزار سکه خریده، فردی ۳۱ ساله است

تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور در باره پیش خرید سکه گفت نفر اول خریدار ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد سکه 31 سال سن دارد و برای این خرید، ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده است.

کد مطلب: ۸۳۲۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور: نفر اولی که ۳۸ هزار سکه خریده، فردی ۳۱ ساله است

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران درباره نابسامانی‌های بازار ارز و سکه و اقدامات سازمان بازرسی در این رابطه گفت: مواردی را در خرید سکه شاهد بوده‌ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد. در رابطه با سکه نفر اول ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه این فرد تنها ۳۱ سال سن دارد، گفت: درباره فروش و عرضه باید تدبیری اتخاذ کنیم و سختی‌هایی را در نظر بگیریم که هرکسی پول دارد، نتواند وارد بازار شود و هرکاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد. کدام کشور اینگونه عمل می‌کند و ارز و سکه را اینچنین در معرض قرار می‌دهد؟ امیدواریم با توجه به هماهنگی‌ها، دستورات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی، جلسات بین رؤسای سه قوه و مسئولان عالی، راهکارهای مناسب عملی شود.

وی با بیان اینکه دست‌های خارجی قطعاً در این مسائل دخیل است، گفت: با هماهنگی پیش آمده بین روسای قوا به طور قطع مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار