بازخوانی واقعه 7 تیر در شبکه چهار سیما

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی «روز هفتم » ویژه  سالروز حادثه هفتم تیر از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۸۳۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازخوانی واقعه 7 تیر در شبکه چهار سیما

به گزرارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «روز هفتم» به تهیه کنندگی فرج آلادین با موضوع واقعه هفتم تیر 1360 و انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی که به شهادت 72 نفر از اعضای این حزب منجر شد ، 7 تیرماه ساعت 16:40به روی آنتن می رود.
دراین برنامه سجاد قهرمانی پور به عنوان راوی به موزه سرچشمه ( محل حزب جمهوری اسلامی ) رفته و با آقایان ایرج صفاتی دزفولی و سید جلال ساداتیان از نمایندگان دور اول مجلس شورای اسلامی و از بازماندگان حادثه هفتم تیر در محل حادثه به مرور خاطرات و روایت وقایع آن روز می پردازند.
در این برنامه علاوه بر مرور اتفاقات، از اندیشه های شهید بهشتی و از مظلومیت ایشان در برابر هجمه های مختلف نیز صحبت می شود.
هفتم تیر ماه 1360 اگر چه روزی است که ملت ایران، شهید بهشتی که خود «یک ملت بود برای این ملت ما» و نیز 72 تن از یاران انقلاب را از دست داد، اما در عین حال روزی است که چهره منافقان کوردل بیش از پیش برای همگان آشکار شده و صفوف انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر ساخت.در این روز شهید بهشتی و تعداد زیادی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در دفتر مرکزی این حزب در سرچشمه تهران جلسه‌ای داشتند، اما منافقان که منطقی جز ترور و خشونت نداشتند با بمب گذاری، شهید بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان که دارای مسئولیت‌هایی همچون نمایندگی مجلس، وزارت داشتند به شهادت رساندند.
«روز هفتم » کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است.عوامل تولید برنامه عبارتند از :هماهنگی : پریسا شمشیری ، گوینده : محسن دین محمد ، تصویربردار : امید فولادوند ؛ مدیر تولید : محسن رنجبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار