از سوی سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی منصوب شد

تهران (پانا) - حیدر تورانی، سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، با صدور حکمی، احمدرضا امینی را به عنوان مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حیدر تورانی، سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با صدور حکمی احمدرضا امینی را به عنوان مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

در حکم انتصاب او خطاب به احمدرضا امینی آمده است:

«نظر به تعهد، تجربه و سابقه مفید شما در عرصه نشر و توزیع کتاب های درسی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم توسعه منابع و پشتیبانی بدین ‌وسیله به عنوان "مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی " پست شماره 292 منصوب می‌شوید.

با عنایت به اجرای برنامه درسی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با الهام از وصایای گرانقدر امام راحل« قدس سره» و منویات مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و عطف توجه به سیاست‌ها و خط‌مشی‌های مقام عالی وزارت در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی مصرح در اسناد بالادستی و قوانین و مقررات در جهت تحقق تکالیف و برنامه‌های آن حوزه، تمام تلاش و مساعی خود را به کار بسته و همچنین موارد ذیل نیز از اولویت‌های کار سرکارعالی خواهد بود:

امکان‌سنجی وبرنامه ریزی جهت پایدار سازی کتابهای درسی

هدایت وا نتقال مفاهیم ارزشی و دینی از طریق مدیریت هنری کتابهای درسی

استفاده از روشهای نوین در آماده‌سازی و چاپ سپاری کتابهای درسی

پوشش کامل توزیع الکترونیکی کتابهای درسی و سایر مواد آموزشی

افزایش کیفت چاپ وصحافی کتابهای درسی با نظارت مستمر بر فرایند چاپ وتوزیع

نظارت مستمر و هوشمندانه بر فرایند چاپ و توزیع مواد آموزشی، در سراسر کشور

بدیهی است تمامی مدیران و کارشناسان به ویژه همکاران محترم آن حوزه همکاری ، هماهنگی و معاضدت لازم را با ملحوظ داشتن منشور اخلاقی سازمان با شما خواهند داشت. امید است با توکل به خداوند متعال و در پرتو عنایات کامل خاص اما م عصر ارواحناه فداه در انجام مأموریت‌های محوله بیش از پیش موفق‌ بوده و به صورت دوره‌ای و منظم گزارش امور را به اطلاع برسانید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار