ثبت ۱۶۰ اثر در سامانه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی در یزد

یزد (پانا) - دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در یزد،‌ گفت: تاکنون 160 اثر در سامانه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد ثبت شده است.

کد مطلب: ۸۳۲۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۱۶۰  اثر در سامانه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی در یزد

«مجید جوادیان‌زاده» با اشاره به مشارکت پرشور هنرمندان ارزشی در جشنواره رضوی یزد، اظهار کرد: تاکنون ۱۶۰ اثر در سامانه جشنواره به ثبت رسیده است .

افزود: بیشترین شرکت کنندگان در این دوره جشنواره رضوی، استان‌های کردستان و تهران هستند.

دبیر برگزاری دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی بنا داریم در برنامه‌های جنبی بخش‌های مردمی را با مشارکت محبان امام رضا (ع) اضافه کنیم .

جوادیان‌زاده تصریح کرد:جشنواره رضوی عرصه‌ای است برای ارائه‌ی آثاری با موضوع رضوی که در واقع ریشه‌ای عمیق در فرهنگ مردم ایران خصوصا یزدی‌ها دارد .

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به متفاوت بودن این دوره جشنواره نسبت به سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: جشنواره رضوی فضایی را ایجاد می‌کند که سینما گران جوان فیلم‌هایی با موضوع ریشه دار رضوی بسازند و استعداد‌های جوان به سینمای ایران معرفی شوند .

وی در پایان بیان کرد: باید کارگاه‌های تخصصی از ایده پردازی تا تولید فیلم و نشست‌های نقد فیلم در برنامه‌های جنبی دیده شود و اصحاب رسانه هم برنامه‌های جشنواره رضوی را که مزین به نام امام رضا (ع) بصورت برجسته برای مردم اطلاع رسانی کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار