رقابت 5231 داوطلب در آزمون سراسری سال 97 در دانشگاه کاشان

کاشان (پانا) - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان از رقابت پنج هزار و 231 داوطلب در آزمون سراسری سال 97 در این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 5231 داوطلب در آزمون سراسری سال 97 در دانشگاه کاشان

قنبرعلی شیخ زاده افزود: سه هزار و 92 نفر از این داوطلبان خانم و دو هزار و 139 نفر آقا هستند که در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در روز های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه 97 در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی به ثبت نام 697 نفر در آزمون سراسری گروه علوم ریاضی و فنی در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این آزمون صبح روز پنجشنبه با رقابت 252 داوطلب زن و 445 مرد برگزار می شود.

دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: در گروه علوم آزمایشی علوم انسانی نیز یک هزار و 67 داوطلب ( 681 زن و 386مرد) در صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه 97 به رقابت می پردازند.

وی به برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در عصر پنجشنبه اشاره کرد و افزود: این آزمون نیز با حضور 703 داوطلب ( 442 زن و 261 مرد) برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان بیشترین آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال در این دانشگاه را گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و گفت: در گروه آزمایشی علوم تجربی هم که صبح روز جمعه برگزار می شود دو هزار و 14 نفر ثبت نام کرده اند که یک هزار و 251 نفر زن و 763 نفر مرد هستند.

دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: آزمون گروه زبان های خارجی نیز با رقابت 750 داوطلب( 466 زن و 284 مرد) در عصر روز جمعه برگزار می شود.

وی تاکید کرد: که دانشگاه کاشان همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگانهای شهرستان کاشان، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار خواهد گرفت تا داوطلبان گرامی در فضایی مناسب به رقابت بپردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی در راهیابی به دانشگاه و رشته مورد علاقه خود، ابراز امیدواری کرد که انشاءالله جمع کثیری از این داوطلبان بتوانند در عرصه رقابت ورود به دانشگاه کاشان که در آخرین رتبه بندی آی اس سی در جمع 9 دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است موفق باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار