2000 عنوان کتاب درسی و علمی برای پشت کنکوری ها افزایش یافت

خبرگزاری پانا: كتابخانه شیخ کلینی همزمان با نزدیک شدن به ایام کنکور سال 92 ساعت کاری خود را از 21 به 23 شب افزایش داد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید طبرزدی مسئول کتابخانه شیخ کلینی بیان کرد : با توجه به پایان دوره ی امتحاناتو تعطیلی مدارس، یكی از جایگاه های علاقه مندان به كتاب و كتابخوانی كتابخانه‌های عمومی شهر است كه در این راستا ، ساعت کار ی کتابخانه به 23 افزایش یافت.

ویادامه داد : ساعات کاری این كتابخانه از ساعت 8 صبح تا 21 شب بود که البته با توجه به نزدیك شدن به زمان كنكور و به منظور ارائه خدمات بهینه به دانش آموزان و دانشجویانگرامی ساعت كاری خود را تا ساعت 23 افزایش داده و همچنین این مركز در روزهای جمعه نیزاز ساعت 9 تا 17 پاسخگوی علاقه‌مندان است.

طبرزدی ادامه داد: به دلیل نزدیک شدن به زمان کنکور 2000عنوان کتاب درسی و علمی خریداری شده که در اختیار کسانی عضو این کتابخانه هستند قرار خواهد گرفت.

مسئول كتابخانه شیخ کلینی (ره) با اشاره به بخش‌های مختلف این مركز فرهنگی بیان کرد: كتابخانه شیخ کلینی كتابخانه واقع در شهرری 24 هزار عضو دارد که در این بین 1850 نفر عضو فعال بوده که در بخش های مختلف كتابخانه عضویت دارند .

طبرزدی با اشاره به عضویت ویژه اعضاء خاطرنشان کرد: این كتابخانه تحت پوشش سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران اداره می شود، از این رو اعضای این كتابخانه می‌توانند با پرداخت 8 هزار و400تومان حق عضویت ویژه علاوه بر استفاده از امكانات كتابخانه شیخ کلینی ، به طور همزمان از امكانات80 كتابخانه دیگر سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران نیز استفاده كنند .

وی ادامه داد: همچنین بخش های سالن های مطالعه مجزا ویژه خانم ها با ظرفیت 120 نفروآقایان با ظرفیت 120 نفر، مخزن کتاب، مرجع، ، کودک و نوجوان، سمعی بصری،کتاب خانه بصیرت( نابینایان) ، کلاس های آموزشی ( علمی- تربیتی- درسی- هنری ) خدمات کامپیوتری و سالن اجتماعات ویژه برگزاری کارگاه تخصصی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 23 آماده خدمات رسانی به عموم شهروندان محترم می باشد.

علاقه مندان جهت عضویت در این کتابخانه می توانند به آدرس شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان 45 متری، نرسیده به اداره گذرنامه مراجعه كرده و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های33753032 و 33395655 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار