اجرای موفق طرح "نماد" در استان البرز

کرج (پانا) - دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گفت: آموزش وپرورش می تواند نقش موثری در پیشگیری نوجوانان از ابتلا به مواد مخدر ایفا کند.

کد مطلب: ۸۳۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای موفق طرح "نماد" در استان البرز

مهدی پازوکی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، با اعلام مطلب فوق افزود: همکاری خوب آموزش وپرورش در تشکیل کمیته های تخصصی، عزم دست اندرکاران را در امر مبارزه با مواد مخدر نشان می دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: در راستای مصوبات شورای هماهنگی و باهمکاری دستگاه های ذیربط "طرح نماد" به صورت پایلوت کشوری در سال گذشته در مدارس شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا درآمد و آثار ونتایج خوبی به همراه داشت.

پازوکی ادامه داد: با همکاری اساتید و محققین ۳ کتاب به رشته تحریر درآمده و با همکاری مسئولین آموزش وپرورش مدرسان کتب مذکور دوره های آموزشی لازم را طی نموده اند؛ امیداست درسال تحصیلی جاری این کتب در دوره های تحصیلی تدریس وآموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح های متعدد دیگری درقالب آموزش به دانش آموزان و اولیاء ایشان، همانند طرح مدرسه پاک در حال اجرا شدن است.

دبیر‌ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، در پایان ضمن تکذیب کاهش سن دسترسی به مواد مخدر؛ گفت: با کنترل ونظارت خوب و موثر آموزش وپرورش و اولیا دانش آموزان، ما با حداقل آمار مبتلایان به مواد مخدر دربین نوجوانان مواجه هستیم، که برای آنها هم ضمن شناسایی برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار