مدیرآموزش و پرورش رودان به پانا خبر داد:

رقابت یک هزار و 316 دانش آموز رودانی در کنکور سراسری 97

رودان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودان از رقابت 1هزار و 316 دانش آموز این شهرستان در کنکور سراسری سال 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رقابت یک هزار و 316  دانش آموز رودانی در کنکور سراسری 97

نادرصفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان با بیان اینکه در کنکور سراسری سال جاری 841 دانش آموز دختر و 475 دانش آموز پسر در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان خارجه و هنر در این شهرستان باهم به رقابت می‌پردازند گفت: ازاین تعداد بیش از 608 نفر در رشته تجربی، بیش از 144 نفر در رشته ریاضی، بیش از 335 نفر در رشته انسانی، بیش از 150 نفر در رشته زبان های خارجه و بیش از 79 نفر در رشته هنر در کنکور سراسری 97 شرکت می‌کنند.

وی افزود: داوطلبان در پنج گروه آزمایشی در 2 نوبت صبح و عصر در 5 حوزه تعیین شده بر روی کارت ورود به جلسه، حضور پیدا می کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودان با اشاره به مکان‌های پیش بینی شده برای برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان گفت: مدارس عترت، علامه امینی، جوادالائمه(ع)، باقرالعلوم(ع)، دکتر حسابی برای برگزاری کنکور سراسری 97 پیش‌بینی شده است.

وی گفت: همه امکانات و شرایط لازم برای برگزاری مطلوب و مناسب این رقابت علمی فراهم شده است و باید محیطی آرام و مناسب را برای برگزاری آزمون سراسری محیا کنیم.

صفایی دهبارز با بیان اینکه استرس یکی از عوامل کاهش موفقیت داوطلبان است، خاطر نشان کرد: به همان اندازه‌ای که استرس قبل از برگزاری آزمون در مطالعه و بازدهی دانش‌آموزان مضر است، وجود استرس در حین برگزاری نیز در موفقیت آنان اثر نامطلوبی دارد که ضروری است تا عوامل برگزارکننده با رعایت همه مسائل، دقت کافی و رفتار مناسب، از بروز هر نوع استرسی در آنها خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار