هزینه سنجش سلامت نوآموزان 25 هزار تومان است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: هزینه پرداختی برای والدین در طرح سنجش سلامت نوآموزان 25 هزار تومان است.

کد مطلب: ۸۳۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هزینه  سنجش سلامت نوآموزان 25 هزار تومان است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان و مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه از فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان در آموزشگاه عرصه تلاش ناحیه یک ارومیه بازدید کرد.

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید ضمن تقدیر از عوامل اجرائی این پایگاه، بر دقت در فرآیند ارزیابی سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی تاکید کرد.

وی افزود: امسال سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در 37 پایگاه سنجش آذربایجان غربی با ۲۸۵ کادر اجرایی صورت می گیرد که ۶ پایگاه آن در ارومیه فعالیت دارد.

محمدی گفت: در ابتدا باید اولیای دانش‌آموزان برای سنجش فرزندان اقدام به نوبت‌گیری کرده و پیش از مراجعه نیز آمادگی‌های لازم را در کودکان ایجاد و واکسیناسیون آنان را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه هزینه پرداختی برای والدین در طرح سنجش سلامت نوآموزان 25 هزار تومان است، بیان کرد: والدین باید در موعد مقرر نسبت به مراجعه به پایگاه‌های مورد نظر برای سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند چون در غیر این صورت باید 10 هزار تومان هزینه دیگر برای نوبت‌دهی پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار