معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان: هرجا که به جوانان اعتماد کردیم بهترین نتیجه ها را گرفتیم

تبریز (پانا)- معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: هرجا که اعتمادی به جوانان صورت گرفته بهترین نتیجه ها را داشته است.

کد مطلب: ۸۳۲۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان: هرجا که به جوانان اعتماد کردیم  بهترین نتیجه ها را گرفتیم

محمد مهدی تندگویان در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت، توجه به هویت و استفاده از نیروهای جوان در سطوح مدیریتی را مهم اعلام کرد و افزود: ما باید جوانان را باور داشته و به آنها اعتماد کنیم، هرجا که اعتمادی صورت گرفته بهترین نتیجه ها را داشته است.

محمد مهدی تندگویان توجه به جوانان در همه زمینه ها را برابر فرمایشات مقام معظم رهبری باعث پیشرفت کشور بیان کرد.

وی همچنین حضور جوانان در سمن ها و تشکل های مردمی را در بهبود اوضاع اقتصادی کشور موثر اعلام کرد و افزود جوانان ما بی ادعا و در عین حال خوش فکر هستند.

اشاعه فرهنگ ورزش باید جزء اولویت وزارت ورزش و جوانان باشد

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه توجه به مقوله پرکردن اوقات فراغت جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به امور جوانان و برنامه ریزی برای مقوله اوقات فراغت آن ها را ضروری خواند.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و تشویق جوانان در این جهت باید جزء اولویت وزارت ورزش و جوانان باشد.
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشمبا بیان اینکه بیشترین بیانات رهبر فرزانه انقلاب انقلاب و امام راحل در خصوص مردم و توجه به جوانان هست خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع جوانان ضرورت همراهی مسئولان با جوانان و کسب موفقیت های روزافزون آن ها بیشتر کرده است.
امام جمعه تبریز با تاکید برحمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش استان گفت: جوانان آذربایجان شرقی در اکثر رشته های ورزشی سرآمد ورزشکاران کشور هستند و در این میان تیم تراکتورسازی تبریز که پرشورترین هواداران را دارد در مقطع کنونی به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان سخنان خود از همت و جدیت اداره کل ورزش و جوانان استان در اتمام پروژه بازسازی سالن های پورشریفی و اقدمی تقدیر و تشکر کرد و این همت و تلاش شبانه روزی را ستودنی خواند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با ارائه عملکرد اداره ورزش و جوانان استان در بخش جوانان بر تامل و تمرکز روی امورات جوانان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه حوزه جوانان در استان پابه پای حوزه ورزش در حال فعالیت است و با برگزاری چندین برنامه و جشنواره بزرگ کشوری جایگاه خوبی را در بین معاونت های جوانان کشور بدست آورده است.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیری از جانب معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان از نماینده ولی فقیه در استان در راستای پیگیری های مستمر امور جوانان و اقدامات ایشان در این حوزه تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار