مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

۲۵۶۲ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل تعزیزات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل دو هزار و ۵۶۲ فقره پرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۶۲ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در آذربایجان غربی تشکیل شد

محمد اقوامی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه رسیدگی به قاچاق کالا، ارز و پرونده های تخلف صنفی از مهمترین اقدامات این اداره کل است اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار و ۵۶۲ فقره پرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۹.۸ درصد از این پرونده های بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفته اند گفت: در طول سالجاری اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت برای گرانی کالا با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تشکیل شده است.

اقوامی همچنین از محکومیت بیش از ۷۲۰ میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاق البسه در استان خبر داد و افزود: در راستای حمایت از تولیدملی، کار و سرمایه ایرانی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان خوی طی بازرسی های خود از یک دستگاه اتوبوس مسیر ماکو به تهران تعداد پنج هزار انواع البسه قاچاق کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اظهارداشت: دراین راستا با اعلام شکایت گمرک آن شهرستان، پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار