نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

طرح خشت آسمانی برای تکمیل زائرسرای استان سمنان انجام می‌شود

سمنان (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ساخت زائرسرای امام رضا(ع) برای اقشار کم‌درآمد در دستور کار قرار دارد، گفت: طرح خشت آسمانی برای تکمیل این پروژه اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۲۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح خشت آسمانی برای تکمیل زائرسرای استان سمنان انجام می‌شود

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، در جمع خیران و ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ساخت زائرسرای امام رضا(ع) باهدف کمک به اقشار کم درامد در دستور ساخت قرار دارد، ابراز داشت: تکمیل زودهنگام این پروژه نیازمند ورود خیران است بنابراین طرح خشت آسمانی برای تکمیل زائرسرا انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه هر برگه خشت آسمانی ۸۸ هزار تومان است، افزود: در صورت مشارکت خیران این پروژه در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید بنابراین برای افزایش حضور خیران این طرح در راستای جذب نذورات مردم در استان انجام خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مشارکت در امور خیریه جزء حسنات محسوب شده و برکات دنیایی و معنوی را به همراه خواهد داشت، بیان کرد: بسیاری از محرومان و افراد کم برخوردار به دلیل بالا بودن هزینه‌های اقامت در مشهد قادر به سفر زیارتی نیستند لذا این طرح‌ها می‌تواند بستر لازم برای بهره‌مندی این افراد از زیارت امام رضا(ع) را به نحو مطلوب فراهم کند.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه هدف از ساخت زائرسرا ارائه خدمت به مردم است، تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۷۰۰مترمربع و شامل ۸۰ اتاق ساخته خواهد شد که قطعاً مشارکت خیران در این کار نیک می‌تواند زمینه تسریع پروژه را به نحو مطلوب فراهم کند.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی در بخش عمرانی پاسخگوی نیازها نیست مشارکت خیران در ساخت زائرسرا، مسجد، کتابخانه و بیمارستان می‌تواند در اتمام این پروژه‌های عام المنفعه اثرگذار باشد بنابراین باید زمینه لازم را برای جذب مردم در امور خیر فراهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار