دادستان عمومی و انقلاب سمنان:

صدور حکم مدیرکل متخلف یکی از دستگاه‌های سمنان تا یک ماه آینده/ دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات اقتصادی و اداری جدی است

سمنان (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب سمنان با بیان اینکه پرونده مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان که هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد، در مرحله تجدید نظر است و حداکثر تا یک ماه آینده منتهی به صدور حکم می‌شود، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات اقتصادی و اداری مماشات نمی‌کند.

کد مطلب: ۸۳۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور حکم مدیرکل متخلف یکی از دستگاه‌های سمنان تا یک ماه آینده/ دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات اقتصادی و اداری جدی است

حیدر آسیابی، به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از آمادگی دادستانی برای دریافت هرگونه گزارش در خصوص جرائم اقتصادی و اداری خبرداد و با تاکید بر اینکه با این مدیر متخلف برخورد جدی خواهد شد، اظهار کرد: به محض اینکه حکم قطعی شود، براساس قانون حکم قطعی در یکی از نشریات محلی استان برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به برخی اقدامات دادستانی مرکز استان در یک سال گذشته از اجرای طرح مقابله با سرقت در استان خبر داد و افزود: در این طرح که از سال 93 در استان آغاز شده، از طریق برخورد با سارقان و مالخران و دیگر عوامل دخیل در سرقت توانسته طی این چهار سال، میزان وقوع سرقت در استان را 20 درصد کاهش دهد. ضمن اینکه وقوع سرقت طی یک سال اخیر نیز 6 درصد در استان کاهش داشته است.

سمنان استان برتر کشور، در امر ابلاغ الکترونیک قضایی انتخاب شد

دادستان آسیابی همچنین از کاهش 17 درصدی ورودی پرونده‌ها به دادسراهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دادسراهای استان در ارزیابی که از ابلاغ الکترونیکی انجام گرفت، با الکترونیکی شدن 90 درصد ابلاغ‌ها، حائز رتبه اول کشور شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان افزود: این ستاد در ساختار جدید خود سه کارگروه حمایت قضایی، امنیت و رفع موانع تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی پیش‌بینی کرده است. ضمن اینکه طی یک سال اخیر 12 جلسه در استان برگزار شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان با اشاره به اینکه کمترین وقوع قتل در مرکز استان برای سمنان به ثبت رسیده است، گفت: در حوزه قتل و منازعات، خیلی کمتر از سایر استان‌ها با این معضلات درگیر هستیم.

آسیابی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته تصریح کرد: سمنان جزء بهترین استان‌هایی بود که توانست اغتشاشات را مدیریت کند و هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی ناشی از اغتشاشات در این استان نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار