مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:

فضای نقد در مجموعه استانداری یزد باز بماند

یزد (پانا) - مدیرکل روابط عمومی استانداری یزدبیان داشت: نقد بایستی مسیری بازداشته باشد و باید در این راستا هزینه داد.

کد مطلب: ۸۳۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فضای نقد در مجموعه استانداری یزد باز بماند

علی صالحی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول روابط عمومی استانداری یزد اظهار داشت: مدیر سابق روابط عمومی استانداری یزد فقط به دلیل اعتقاد قلبی که به اهداف دولت داشته است، توانسته در این سمت خوش بدرخشد و همچنین با توجه به وفاداری که به مدیر ارشد داشته است به صحنه آمده و کار روابط عمومی را به‌خوبی پیش برده است.

وی افزود: در واقع از مدیریت ارشد استان یزد و همچنین معاونین وی طی مدت سه‌ماهه اخیر حلالیت می‌طلبم؛ چراکه در این مدت آن‌چنان‌که شایسته است، نتوانسته‌ام کار خود را به‌خوبی انجام دهم.

مدیر روابط عمومی استانداری یزد بابیان اینکه بنا دارم در طول دوران خدمت خود به توده‌ها نزدیک‌تر شوم، اظهار داشت: درواقع اگر رضایت تود‌ه‌ها در سطح استان یزد فراهم شود، عطر خوش آن را نیز مدیریت ارشد استان نیز استشمام خواهد کرد و قطعاً آن‌ها را نیز امیدوار خواهد کرد.

صالحی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که آیندگان از ما رضایت‌مندی زیادی داشته باشند، خاطرنشان کرد: امید است که در طول دوران خدمت خود شرمنده نباشم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام تلاش بنده بر این است که روابط عمومی به پسوند خود هر چه نزدیک‌تر شود، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که روابط عمومی استانداری یزد را هر چه‌بهتر عمومی سازیم و در اختیار همگان قرار گیرد.

وی بیان داشت: تمام همت خود را گذاشته‌ام تا در طول دوران خدمت خویش صادقانه به فعالیت خود پرداخته و این مسیر را صادقانه پیش ببرم؛ چنانچه درصدد این هستم تا در جهت خدمت به افراد هیچ‌گاه صداقت را زیر پا نگذارم.

مدیر روابط عمومی استانداری یزد در پایان با اشاره به اینکه تلاش بنده بر این است که همچنان فضای نقد در این مجموعه بازبماند، تأکید کرد: اعتقاد بنده بر این است که نقد در هر مسیری که هست، بایستی مسیری بازداشته باشد و باید در این راستا هزینه داد؛ چراکه جامعه‌ای که نقد از آن گرفته شود، مطمئناً در بلندمدت به سعادت نخواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار