علی صالحی سکاندار اداره کل روابط عمومی استانداری یزد شد

یزد (پانا) - استاندار یزد در حکمی «علی صالحی» را به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
علی صالحی سکاندار اداره کل روابط عمومی استانداری یزد شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره روابط عمومی استانداری یزد با حضور«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار، اعضای شورای روابط عمومی‌های استان و جمعی از خبرنگاران و مدیران استانی برگزار شد.

در این جلسه از زحمات «داود پاک‌طینت» تجلیل و «علی صالحی» به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل در استان منصوب و معرفی شد.

«محمود زمانی قمی» استاندار یزد در بخش از حکم ابلاغی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد آورده است: جناب آقای «علی صالحی» با عنایت به هماهنگی‌های به عمل آمده و نظر به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری به شماره پست 9-31 منصوب می‌شوید .

وی در ادامه این حکم خاطرنشان کرد: امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید و نهایت سعی و تلاش خود را در انجام وظایف و امور محوله طبق ضوابط و مقررات مربوط مبذول نمایید.

«علی صالحی» مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری یزد هم در پایان جلسه تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد،‌ تأکید کرد: حراست از پسوند روابط عمومی که به معنای عمومیت و اهمیت برقرار ارتباط با اقشار مختلف است، یکی از اولویت های اجرایی مدیریت جدید این اداره کل در استانداری یزد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار