در گفت و گو با پانا

افزایش تخصصی حرفه معلمان در راستای عدالت آموزشی است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: عدالت آموزشی که از آن نام می بریم یعنی آموزش برای همه باید یکسان باشد ؛ به همین دلیل در برنامه ای که تدارک‌ دیدیم، افزایش تخصصی حرفه معلمان مان را تقویت می کنیم که به دانش آموزان با نیازهای ویژه اهتمام خاص داشته باشند.

کد مطلب: ۸۳۲۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تخصصی حرفه معلمان در راستای عدالت آموزشی است

محمد پورداود در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: دوره ابتدایی یکی از دوره های حساس برای آموزش و پرورش است به این دلیل که شخصیت کودکان در این دوره شکل می گیرد.
وی افزود: رویکرد آموزش و پرورش استان این است که از مسئولین وزارت مدعو به استان بیاورد و ازاین ظرفیت در جهت افزایش کارایی کیفی، کمی و ارتقا آموزش و پرورش کشور استفاده کند.
وی بیان کرد: برنامه امروز سفیران مدارس بودند که با دانش آموزانی سروکار دارند که پنج درصد دانش آموزان دوره ابتدایی ما را تشکیل می دهند و دانش آموزانی با نیازهای ویژه یا دیرآموز هستند.
پورداود ادامه داد: دانش آموزانی که در مدارس عادی درس میخوانند با دانش آموزانی که در مدارس استثنایی درس میخوانند، برای ما تفاوتی ندارند.
وی اظهار کرد: دوره ابتدایی یک دوره حساس و حائز اهمیت برای ما است و همانطور که در متون اسلامی و در سند تحول بنیادین به اهمیت دانش اشاره شده، می خواهیم آن را تقویت و به منسه حضور و ظهور برسانیم.
پورداود گفت: قصد داریم مهارت کسانی را که با دانش آموزان ویژه سروکار دارند، افزایش دهیم تا بتوانند به دانش آموزانی که نیاز دارند به زندگی و اجتماع برگردند، کمک مفیدی را داشته باشند.

/کیمیا کلهری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار