افتتاحیه اکران «خاله قورباغه» در پردیس سینمایی باغ کتاب

تهران (پانا) - افتتاحیه اکران فیلم موزیکال و مفرح «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور شب گذشته (یکشنبه ۳تیرماه) با حضور اصحاب رسانه، عوامل فیلم، چهره‌های سینمایی و بچه‌هایشان در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه اکران  «خاله قورباغه» در پردیس سینمایی باغ کتاب

در این مراسم علاوه بر کارگردان، تهیه‌کننده، جمعی از عوامل فیلم، سینماگران و اهالی رسانه به همراه فرزندانشان حضور داشتند.

این برنامه با حضور عروسک‌های «خاله قورباغه»، «سمسارباشی»، «گلپری»، «حکیمه باجی»، «سلطان»، «دوپس» و «کرکرتاهه» با شکل و شمایل های متفاوتشان برگزار شد که حال و هوای متفاوتی نسبت به سایر برنامه‌های افتتاحیه داشت و با استقبال گرم کودکان روبرو شد.
همه بچه‌ها پیش از ورود به سالن، بادکنک‌هایی با تصویر عروسک‌های فیلم هدیه گرفتند و با عروسک‌های فیلم عکس یادگاری گرفتند.
بازیگران مهمان در مراسم نیز این‌بار در نقش والدین همراه کودک، چهره جدیدی برای عکاسان داشتند.
پیش از نمایش فیلم، فرشته طائرپور ضمن تشکر از همه کسانی‌که به مراسم آمده بودند، گفت: خیلی خوشحالم که امشب این سالن پر از بچه‌هایی است که همراه والدین اهل سینمای‌شان برای دیدن فیلم آمده‌اند. این فیلم، هم فضایی پرخاطره برای بچه‌های دهه ۶۰دارد و هم برای بچه‌های دهه ۹۰،امید به ایجاد فضای جدید در سینمای کودک خواهد داشت.

طائرپور همچنین از حضور مادرش که منبع قصه‌های دوران کودکیش و آشنایی با شخصیت خاله قورباغه بوده تشکر کرد. وی حضور احمد مسجدجامعی را هم در این برنامه، حاکی از باور قلبی و توجه او به سینمای کودک شمرد و مغتنم دانست.
افشین هاشمی هم با اشاره به اینکه خودش بچه ندارد، عنوان کرد: من بچه ندارم، اما بچه‌ها را دوست دارم و این فیلم را به همه بچه‌ها تقدیم می‌کنم.

ترانه علیدوستی و دخترش حنا، احمد مسجدجامعی، سیدمحمود رضوی و فرزندانش، غلامرضا موسوی و نوه‌اش، غزل شاکری، شهراد بانکی، محمدحسین فرح‌بخش، روح‌الله حجازی و دخترش، محمد لقمانیان و پسرش، نازنین بیاتی، الهام پاوه نژاد و دخترش، رامین صدیقی، نادره ترکمانی، طاها افشین، مارال فرجاد، قاسم قلی پور، حسین حقیقی، نوید محمودی، غلامرضا فرجی و تعدادی از تهیه کنندگان عضو «اکت» و... از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار