معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پایان عملیات جست و جوی جانباختگان سانحه هوایی/ یادمان جانباختگان سانحه هوای یاسوج در محل سقوط و ارتفاعات دنا ایجاد خواهد شد

یاسوج (پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام پایان عملیات جست و جوی پیکر جانبختگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج ،گفت: یادمان جانباختگان این سانحه هوایی در محل سقوط و ارتفاعات دنا ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان عملیات جست و جوی جانباختگان سانحه هوایی/ یادمان جانباختگان سانحه هوای یاسوج در محل سقوط و ارتفاعات دنا ایجاد خواهد شد

عزیز فیلی صبح امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این حادثه یکی از کم نظیرترین سوانح هوایی در طول بیش از 50 سال اخیر در کشور بود که در بدترین شرایط و موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی به وقع پیوست.
وی تصریح کرد: این حادثه در ارتفاع بیش از چهارهزارمتری کوه دنا به وقوع پیوست که کار امدادرسانی و عملیات جستجو در آن شرایط خاص آب و هوایی و بوران، و کولاک برف شدید را برای نیروهای امدادی بسیار سخت کرده بود.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه منطقه همچنان تحت کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی استان قرار دارد، گفت: ظرف روزهای آینده نیز کار گندزدایی و پاک سازی منطقه توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام خواهد شد.
فیلی یادآور شد: وسایل و قطعه‌های باقی مانده از هواپیما و برخی بافت‌های کوچک باقی مانده در همان محل سقوط هواپیما دفن خواهند شد و یادمان جانباختگان این سانحه دلخراش در محل سقوط و ارتفاعات دنا ایجاد خواهد شد.
فیلی یادآور شد: در طول 127 روز گذشته افزون بر یکهزار و 260 عملیات توسط نیروهای امدادی، کوهنورد و نیروهای محلی در منطقه انجام شد.
فیلی تصریح کرد: در این عملیات همچنین بیش از 346 تیم امدادی و کوهنورد از 25 استان کشور به صورت دوره‌ای حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار