استاندار البرز: اراده ملی برای تسریع در تکمیل آزادراه تهران شمال مشهود است

کرج (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان با همراهی استاندار البرز برای بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه تهران شمال در البرز حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۳۲۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: اراده ملی برای تسریع در تکمیل آزادراه تهران شمال مشهود است

محمدعلی نجفی استاندار البرز در بازدید رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان از روند تکمیل پروژه آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: تکمیل پروژه تهران- شمال بار ترافیک ملی را کاهش می دهد.

وی افزود: طی بازدید های صورت گرفته، مسئولان متعهد شده اند که پروژه تا پایان سال ٩٧ به بهره برداری برسد.

استاندار البرز در ادامه گفت: ٢٩ کیلومتر از این پروژه در استان البرز قرار دارد و فاز یک آزادراه تهران-شمال مسیر تهران به شمال و بالعکس را ٦١ کیلومتر کاهش می دهد.

لازم به ذکر است؛ پروژه آزادراه تهران- شمال حدود ۲۰ سال است که آغاز شده و تا پیش از سال ۹۴ تقریبا ۴۰ درصد پروژه پیشرفت داشته است، اما از سال ۹۴ به بعد پیشرفت پروژه تاکنون ۹۰ درصد برآورد می شود.

این پروژه با قرارداد شرکت چینی آغاز شد و بعد از اتمام مدت قرارداد وزارت راه و شهرسازی احداث آن را ادامه داد: پروژه آزادراه تهران شمال در مجموع به طول ۱۲۰ کیلومتر بوده که در آن تعداد ۱۷۹ تونل به طول ۱۰۹ کیلومتر و ۹۴ پل بزرگ که بزرگ ترین آن به ۳۲۰ متر می رسد، تعبیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار