استاندار آذربایجان‌شرقی پس ازنایب قهرمانی تراکتورسازی:

تکرار نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور موجب مباهات است

خبرگزاری پانا:استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پیروزی مقتدرانه تیم تراکتورسازی درهفته پایانی رقابت‌های فوتبال و تکرار نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور موجب شادی و مباهات جامعه ورزشی استان و هواداران تیم پرطرفدار تراکتورسازی است.

کد مطلب: ۸۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در پیام تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی آمده است:بی‌تردید قهرمان واقعی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به طرفداران و هواداران باتعصب و با فرهنگ تیم فوتبال تراکتورسازی تعلق دارد که در تمام شرایط، در کنار و همراه این تیم، نقش مهمی در موفقیت‌های آن ایفا کردند و در ادامه راه نیز نقش آنان در موفقیت‌های تیم‌های راه یافته به لیگ برتر، در مسابقات کشوری و آسیایی برجسته و تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در این پیام اظهار امیدواری کرد تا با حضور مقتدرانه سه تیم فوتبال از آذربایجان شرقی در رقابت‌های لیگ قهرمانی کشور در فصل آینده، ارتقای جایگاه فرهنگ و ورزش استان آذربایجان شرقی را شاهد باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز، از نزدیک بازی تراکتورسازی تبریز و پیروزی تهران را تماشا کرد و بارها مورد تشویق تماشاگران قرارگرفت.

وی همچنین در پایان بازی در رختکن تیم تراکتورسازی حاضر شد و این موفقیت را به عوامل دست اندرکار این تیم و سایر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنانکه در این افتخار آفرینی سهیم بودند، تبریک و تهنیت گفت.

هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، با انجام 9 بازی سپری شد که طی آن در یکی از بازی‌های حساس تیم تراکتورسازی برابر دیدگان هواداران خود موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل تیم پرسپولیس تهران شد و با این پیروزی توانست نایب قهرمانی خود را در لیگ برتر تکرار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار