اللهیار ترکمن خبر داد

بدهی بازنشستگان آموزش و پرورش تا شهریور پرداخت می‌شود

تهران (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت قطعی پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش سال 96 تا شهریورماه سال جاری خبرداد. به گفته او دولت قول داده است این بدهی را پرداخت کند.

کد مطلب: ۸۳۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بدهی بازنشستگان آموزش و پرورش تا شهریور پرداخت می‌شود

چند روز پیش جمعی از فرهنگیان بازنشسته در اعتراض به پرداخت نشدن پاداش بازنشستگی خود مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند. وزیر آموزش و پرورش نیز در دیدار با نمایندگان آنها قول داد که مطالبات آنها را در بالاترین سطح پیگیری کند. بطحایی در صفحه توئیتر خود نوشت:« وزارت آموزش و پرورش خانه معلمان است و حسب وظیفه‌ام، مطالبات و گلایه‌های مالی همکاران شریفم را در بالاترین سطح پیگیری می‌کنم.»

علی اللهیار ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت وگو با پانا درباره پیگیری‌های انجام شده درباره این مطالبات گفت: «بدهی پاداش بازنشستگان سال 95 تسویه شده و فقط پاداش بازنشستگان سال 96 باقی مانده است.»

او ادامه داد: «دولت قول داده است که تا شهریورماه سال جاری پاداش این عزیزان را نیز پرداخت کند. نحوه پرداخت به هر صورت که باشد، به صورت یک‌جا، دو قسطی یا سه قسطی، مهلت تعیین شده شهریورماه امسال است و دولت قول داده است تا شهریورماه این بدهی را پرداخت کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار