نماینده مردم یزد در مجلس:

لزوم توجه به جوانان و سپردن کارها به دست این قشر از جامعه

یزد (پانا) - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم و اهمیت توجه به جوانان و سپردن کارها به دست این قشر از جامعه تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به جوانان و سپردن کارها به دست این قشر از جامعه

سید ابوالفضل موسوی‌بیوکی در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: درواقع چهل سال پیاپی پایدار بودن انقلاب اسلامی خود دارای آثار و ارزش خاصی است که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

وی بر لزوم و اهمیت توجه به جوانان و سپردن کارها به دست این قشر از جامعه تأکید کرد و افزود: اگر کارها به جوانان سپرده شود، درواقع پیشرفت‌های زیادی حاصل می‌شود؛ چراکه سپردن مسئولیت به جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به آن‌ها اجازه داد بگویند که چه از انقلاب می‌خواهند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپردن امور همراه با ایجاد انگیزه، امید و ارائه رهنمود به آن‌ها به موفقیت جوانان و رفع مشکلات جامعه کمک می‌کند.

موسوی‌بیوکی در پایان بابیان اینکه در شرایط کنونی جوانان ۳۰ تا ۴۰ ساله محصول کار ما هستند، تصریح کرد: درواقع باید دید که آن‌ها از انقلاب چه دیده و درک کرده‌اند و کجای کار هستند و همچنین باید ابتکارات نوین را به دست جوانان نخبه داد تا انقلاب به جایگاه اصلی خود برسد؛ چنانچه که انقلاب به دست همان جوانان دوره انقلاب به وقوع پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار