فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد: ضرورت آسیب شناسی ماموریت‌های نیروی انتظامی توسط دستگاه قضا

کرمان (پانا) - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آسیب شناسی ماموریت های نیروی انتظامی توسط دستگاه قضا ضرورت دارد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد: ضرورت آسیب شناسی ماموریت‌های نیروی انتظامی توسط دستگاه قضا

سردار "رضا بنی اسدی فر" در نشست تعاملی شورای قضائی استان کرمان بیان کرد: : آموزش ضابطین در برخورد قاطعانه با ارازل و اوباش و اخلالگران جامعه، توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باعث ایجاد امنیت بهتر در جامعه شده و امیدواری جامعه را به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بیشتر می کند.

وی ادامه داد: افزایش هم افزایی و هم اندیشی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی باعث بهبود عملکرد هر دو دستگاه می شود.

بنی اسدی فر با بیان اینکه پلیس با صداقت و جان و دل با مقامات قضایی تعامل دارد، خاطر نشان کرد: تقوی به همراه نظم و دلسوزی متقابل فی مابین پلیس و دستگاه قضائی امنیت مطلوب را برای مردم به ارمغان می آورد.

وی در ادامه به موضوع مهم هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: این هفته بی تردید فرصت مناسبی است برای ارائه خدمات دستگاه قضایی و تأثیرگذاری آن در زندگی مردم و ارکان نظام و همچنین آشنا شدن با نقطه نظرات و دیدگاه های آحاد جامعه نسبت به عدلیه، لذا لازم است مطابق دستورالعمل اجرایی صادره از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه و با بکارگیری کلیه ظرفیت های قانونی موجود و با برنامه ریزی دقیق در جهت تحقق اهداف یاد شده گام برداریم.

فرمانده انتظامی استان نقش امنیت را در رشد و توسعه، امنیت روانی و احساس امنیت ضروری دانست و گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از جمله نهادهای هستند که در برقراری امنیت و ایجاد احساس امنیت تاثیر زیادی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار