مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در نشست کمیته بررسی بازنشستگان پیش از موعد :

کمبود بیش از 600 معلم در ناحیه 4 اهواز

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز، از کمبود 635 معلم در ناحیه 4 اهواز خبر داد .

کد مطلب: ۸۳۲۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کمبود بیش از 600 معلم در ناحیه 4 اهواز

فاضل خمیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در نشست کمیته بررسی پرونده بازنشستگان پیش از موعد با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی مهمترین مشکل آموزش و پرورش است گفت : بر اساس آخرین آمار ارائه شده تعداد 61 پرونده پس از دریافت درخواست معلمان مبنی بر استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به شرایط لازم جهت بازنشستیگی دارا بودن سابقه قابل قبول خدمت به میزان حداقل 25 سال برای مردان و 60 سال سن و 25 سال برای زنان بدون لحاظ شرط سنی توضیح داد : درخواست کتبی متقاضیان بازنشستگی و اعلام موافقت آموزش و پرورش برای استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان را از جمله شرایطی دانست که کارکنان شاغل باید داشته باشند.

خمیسی با تاکید بر اینکه کمبود نیروی انسانی اصلی‌ترین دغدغه‌ی آموزش و پرورش است افزود: با توجه به اینکه در سال آینده بیش از 80 نفر بازنشسته می‌شوند و با توجه به کمبود 635 معلم در مقطع ابتدایی و متوسطه ، باید از پیشکسوتان و ظرفیت آنان که استوانه‌های آموزش و پرورش هستند استفاده کنیم.

خمیسی در پایان ساماندهی به موقع نیروی انسانی را یکی از مهم ترین برنامه های ناحیه 4 اهواز دانست و گفت: امسال با برگزاری جلسات مختلف و برنامه ریزی دقیق تلاش می شود تا در سال تحصیلی پیش رو از توان علمی معلمان حداکثر بهره برداری انجام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار