ترکیب پومسه تیمی و انفرادی تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی مشخص شد

تهران (پانا) - ترکیب و پُست نمایندگان تیم‌های ملی پومسه مردان و زنان کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 – جاکارتا مشخص و اعلام شد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب پومسه تیمی و انفرادی تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی مشخص شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در بخش پومسه روز 28 مردادماه انجام خواهد شد.

تیم‌های ملی پومسه کشورمان از دهه دوم خردادماه تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کرده است.

کوروش بختیار در بخش انفرادی بر روی شیاپ‌چانگ می‌رود و امیررضا مهربان، علی سهرابی و محمد صادق فتوحی نمایندگان بخش تیمی سه نفره پومسه‌ ایران در بازی‌های آسیایی هستند؛ علیرضا ابراهیمی نیز به عنوان ذخیره در کنار تیم حضور دارد.

همچنین در بخش انفرادی گروه زنان مرجان سلحشوری نماینده کشورمان می‌باشد و در بخش تیمی نیز مهسا صادقی، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام در بخش تیمی سه نفره به اجرای فرم می‌پردازند. نرگس میناخانی نیز به عنوان ذخیره در کنار تیم حضور دارد.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و مهدی صمدیان به عنوان مربی می‌باشد. در بخش زنان نیز پومسه‌روها تمرینات خود را زیر نظر فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی پیگیری می‌کنند.

گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار