امام جمعه یزد تاکید کرد؛

ضرورت بازخوانی آرمان‌های انقلاب و امام راحل برای نسل جوان

یزد (پانا) - امام جمعه یزد بیان داشت: تببین صحیح و کامل اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی در گسترش این فرهنگ الهی ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۸۳۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بازخوانی آرمان‌های انقلاب و امام راحل برای نسل جوان

آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این‌که انقلاب نباید تنها به برگزاری یک جشن خلاصه شود، اظهار کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بازنگری عملکرد مسئولان نظام است که باید به منظور تقویت راهکارهای توسعه‌ای برای امروزه انجام شود.

وی بازخوانی آرمان‌های انقلاب و امام راحل برای نسل جوان که امام را درک نکردند را ضروری دانست و افزود: تببین صحیح و کامل اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی در گسترش این فرهنگ الهی ایفا می‌کند.

امام جمعه یزد گفت: باید وضعیت انقلاب و میزان خدمت مسئولان به مردم و نظام در این برهه مورد بررسی قرار گیرد و هر کجا عملکردها مطلوب نبوده اصلاح شود.

ناصری یزدی در ادامه با اشاره به این موضوع که متاسفانه نتوانستیم در این چهل سال انقلاب را به درستی به نسل جوان و جهانیان معرفی کنیم،‌ تصریح کرد: باید علت این موضوع بررسی شود و با برنامه‌ریزی ماهیت واقعی انقلاب و اهداف امام راحل برای جهانیان بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در استان، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم که باید به ویژه در چهلمین سالگرد انقلاب به آن توجه جدی صورت پذیرد، بحث معرفی انقلاب و اهداف انقلاب در عرصه‌های مخلتف از جمله حضور در سوریه و مبارزه با تروریست‌ها و تکفیری‌ها است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار