معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهرخبر داد:

300 مدرسه استان بوشهر تحت پوشش طرح هجرت 3 قرار می گیرد

بوشهر (پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۰۰ مدرسه استان بوشهر تحت پوشش طرح هجرت قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
300 مدرسه استان بوشهر تحت پوشش طرح هجرت 3 قرار می گیرد

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست هماهنگی و برنامه ریزی طرح هجرت 3 اظهار داشت: امسال برنامه‌های اوقات فراغت با شعار توسعه ی فناوری های نرم فرهنگی و هر دانش‌آموز یک مهارت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان با محوریت قرآن و معارف اسلامی، توسعه ی فناوری های نرم فرهنگی،اردو ها و گردشگری، هویتی و بصیرتی و طرح هجرت 3 برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح هجرت را در زمینه مرمت و زیباسازی مدارس مهم دانست و بیان کرد:یکی از ویژگی های این طرح تقویت روحیه نشاط و کمک به بهسازی مدارس می باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می شود در قالب طرح هجرت ، 300 مدرسه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد:طرح هجرت کار گروهی است که توسط دانش آموزان در مدارس انجام می شود و در کنار کار بازسازی و نوسازی مدارس، برنامه های ورزشی، فرهنگی و اردویی نیز برای دانش آموزان اجرا می شود.

فتحی بیان کرد: امسال اعزام هزار و ۳۰۰ دانش آموز را به مسابقات کشوری خواهیم داشت که در قالب ۲۹ رشته است و مدعی کسب مقام های برتر هستند.
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: همچنین306 دانش آموز به اردوی بنیاد علوی اعزام می شوند که از این تعداد 136 دانش آموز پسر و 170 دانش آموز دختر هستند و 27 سرپرست و مربی این دانش آموزان را همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار