آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار شد

نیشابور ( پانا ) - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از برگزاری آیین دانش آموختگی رشته های بهداشت عمومی، بهداشت محیط، هوشبری، پرستاری، مامایی با حضور مسئولین این دانشکده و خانواده دانشجویان در محل فرهنگسرای سیمرغ خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار شد

محمدباقر دلخوش، در این مراسم ضمن تشکر از حضور خانواده های دانشجویان و بیان خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی ارائه شده در طول تحصیل به آنان، آرزوی فردایی بهتر برای دانش آموختگان کرد و گفت: ایام تحصیل فرصتی را برای شما عزیزان جهت بهره مندی از آفتاب علم و معرفت فراهم می نماید.

این مقام مسئول عنوان نمود: امید است دانشکده علوم پزشکی نیشابور رسالت سنگین خود را در برای دانشجویان به انجام رسانده باشد تا دانشجویان با توان علمی و معرفتی کسب شده بتوانند به جهاد علمی و معرفتی خود ادامه داده و در آینده، افرادی تاثیر گذار در جامعه باشند و خدمات برجسته ای به این ملت ارائه نمایند.

در حاشیه این مراسم از دانشجویان فعال در عرصه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، همچنین اساتید برتر دانشگاه تجلیل به عمل آمد و به دانش آموختگان لوح تقدیر و تندیس اهداء شد

.برگزاری برنامه هایی نظیر صندلی داغ که شامل مصاحبه باتنی چند از دانشجویان بود، اجرای موسیقی سنتی، پخش کلیپ هایی از خاطرات دانشجویان فارغ التحصیل از دیگر برنامه های این مراسم بود که با استقبال پر شور حاضرین همراه بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار