برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ناحیه یک کرج

کرج(پانا) - معاون پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه یک کرج و دبیر کارگروه اجرایی آزمون از برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در ناحیه یک کرج خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ناحیه یک کرج

احد عذیری با اعلام این خبر گفت: این آزمون بین داوطلبین مدیریت مدارس برای سال تحصیلی آینده بین 36 داوطلب مدیریت در روز چهارشنبه 31 خرداد همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه شرافت برگزار و بین 100 نفر از مدیران موجود در ناحیه در 5 الی 12 تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این آزمون در راستای سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور و ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قانون برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است که آموزش و پرورش را موظف به طراحی و استقرار نظام یک پارچه سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی است که هدف از برگزای این آزمون را بهسازی مهارت ها و شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس و توجه به بالندگی آنها به منظور ایجاد تحول در نظام آموزشی به شمار آورد که به طور مستقیم و غیرمستقیم منجر به بالا رفتن بهره وری و توسعه شایستگی مدیران مدارس می شود.

عذیری در پایان گفت: با توجه به مطالب مطرح شده آموزش و ارتقای شایستگی های حرفه ای مدیران عملیاتی، ضرورت طرح بیش از هرزمان دیگری احساس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار