مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره نذر شعر اعلام شد

هشت جایزه رضوی برای شاعران محب امام هشتم

تهران (پانا) - علاقمندان به شرکت در چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر تا 30 تیرماه امسال فرصت دارند اشعار خود در باره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

کد مطلب: ۸۳۱۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هشت جایزه رضوی برای شاعران محب امام هشتم

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم، چهارمین دوره جشنواره ادبی نذر شعر با هدف ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقمندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل بیت(ع) و به ویژه شاعران دعوت می‌شود اشعاری را که درباره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره هم چنین لوح تقدیر و هشت جایزه نفیس به نیت امام هشتم(ع) به برگزیدگان اهدا می شود.

این گزارش می افزاید: در سه دوره گذشته بیش از 700 نفر با 1800 اثر در این جشنواره شرکت کردند و چهارمین دوره جشنواره نیز با محوریت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در قالب‌های شعر و قطعه ادبی و در سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک برگزار و آثار برگزیده نیز منتشر می شود.

آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد، محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد و هر شرکت کننده نیز باید 5 قطعه از اشعار خود را تا 30 تیرماه 1397به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

آثار ارسالی باید روی یک طرف برگهA4 با قلم نازنین اندازه 14 ، تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

علاقمندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانیkhatam.farhangsara.ir ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره 66207068 ارائه نمایند.

چهارمین جشنواره ادبی "نذر شعر" در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت آباد، خیابان حیدری جنوبی، خ شهید پژاند، تا 30 تیر 1397 آماده دریافت آثار شاعران است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار