سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در گرنداسلم روسیه معرفی شد

تهران (پانا) - سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی تیم‌ تکواندو ایران برای حضور در مسابقات تیمی و انفرادی گرنداِسلم 2018 انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در گرنداسلم روسیه معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی گرنداسلم با حضور 16 تیم در بخش مردان، 8 تیم در بخش زنان و 8 تیم مختلط از 5 مردادماه به مدت 3 سه روز در ووشی چین برگزار می‌شود.

بر همین اساس اردوی تیم اعزامی ایران به این دوره از مسابقات از صبح امروز (یکشنبه - سوم تیرماه) با حضور 8 هوگوپوش آغاز شده است. سیدحسین احسانی، پوریا عرفانیان، سینا بهرامی، امیرحسین امیدی، رامین حسینقلی‌زاده، محمدرضا خانی، مرتضی شیری و عرفان ناظمی نفرات دعوت شده به اردو هستند.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز است. ایران که در مسابقات تیمی جهان در آبیجان ساحل عاج موفق شد مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کند به عنوان نخستین تیم برای حضور در رقابت‌های تیمی گرنداِسلم دعوت شده است. روسیه، کره‌جنوبی، ساحل عاج، برزیل، استرالیا، آذربایجان، بریتانیا، چین، چین تایپه، مکزیک، ازبکستان، قزاقستان، اسپانیا، آلمان و آمریکا دیگر تیم های حاضر در این مسابقات هستند.

در این مسابقات به تیم های اول تا سوم به ترتیب 40، 10 و 5 هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار