مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــــــل خبرداد:

فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری استان اردبیل در طرح تابستانی

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــــــل از فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری با ۳۵۰ نفر نیروی انسانی در طرح تابستانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری استان اردبیل در طرح تابستانی

علی رحمتی که در مراسم آغاز طرح تابستانی سخن می گفت با بیان اینکه استان اردبیل بخاطر داشتن آب و هوای مناسب، طبیعت زیبا، ۳۷ منطقه نمونه گردشگری، هزار اثر تاریخی ثبت شده ملی و ۱۰۰ چشمه آب گرم و سرد معدنی سالانه پذیرای بیش از ۹ میلیون نفر گردشگر و مسافر است اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح تابستانی راهداری در حوزه های مختلف بتوانیم بیش از پیش به مردم و مسافران عزیز خدمات مناسب و شایسته ای ارائه کنیم .
وی افزود : برای جابجایی مسافران تابستانی با ناوگان حمل و نقل عمومی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس،۲۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۵۰ دستگاه سواری در قالب ۵۶ شرکت حمل و نقل مسافر با ۲ هزارو ۵۰۰ راننده حرفه ای اختصاص داده ایم و همه پیش بینی های لازم جهت تامین ناوگان در زمان های پیک مسافر و ترافیک نیز انجام شده است .
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با اشاره به اینکه در بخش مسافربری سواری کرایه ها ۲۰ درصد افزایش یافته گفت: این افزایش کرایه برای اتوبوس از مبدا اردبیل فعلا اعمال نشده است .
عضو شورای اداری استان اردبیل از آمادگی کامل ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و ۹ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان برای استقبال، پذیرائی و ارائه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد .
وی تشدید نظارت بر عملکرد شرکت ها، تشکیل جلسات کارگروه ارتقای سطح خدمات حمل و نقل، بازدیدهای مستمر و متوالی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر کیفیت خدمات رسانی آنها،مکاتبه با شهرداری های استان و بازدید از پایانه مسافربری شهرستانها در راستای رسیدگی به وضعیت بهداشتی و خدماتی از قبیل تنظیفات سرویس های بهداشتی، مساجد، سالن های انتظار، محوطه، غذاخوری و سایر موارد را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل در طرح تابستانی عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار