نشست بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری دیجیتال در ارمنستان برگزار شد

تهران (پانا) - نشست بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری زودبازده ویژه فعالان فرهنگی دیجیتال در محل مجتمع نمایشگاهی ارمنستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری دیجیتال در ارمنستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، سید محمدرضا حیدری، رایرن فرهنگی ایران در ارمنستان گفت: سرمایه‌گذاری در ارمنستان دارای قدرت ریسک کمتر و در عین حال سود کمتر نسبت به کشورهای اروپایی است.

وی افزود: یکی دیگر از نقاط قوت سرمایه‌گذاری در ارمنستان، فراهم شدن شرایط نفوذ به بازار روسیه است. در حالی‌ که در وضع عادی حضور در بازار فناوری اطلاعات روسیه به راحتی ممکن نیست، ارمنستان راه کم‌هزینه و پراطمینانی برای فراهم‌کردن شرایط حضور در بازار روسیه است.

رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان از تمایل دولت ارمنستان به فعالیت مشترک با موسسه‌های فرهنگی دیجیتال ایرانی در زمینه گردشگری خبر داد و گفت : برای جمهوری اسلامی ایران این مهم است که موسسه‌های فرهنگی دیجیتال ایرانی، ضوابط حاکم برالویت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند.

نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان تا تاریخ 3 تیر ماه همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 19 در محل مجتمع نمایشگاهی ارمنستان برپاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار