در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استان محقق شد:

رشد5برابری اعتبارات آسیبهای اجتماعی نسبت به سال گذشته

بیرجند(پانا)- مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: سال گذشته بیش از 570 میلیون تومان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی شناخته شده در استان توسط دستگاه های متولی هزینه شد که این رقم در سال 97 با رشدی قریب 5 برابری به 2 میلیارد و 860 میلیون تومان رسیده است.

کد مطلب: ۸۳۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رشد5برابری اعتبارات آسیبهای اجتماعی نسبت به سال گذشته

عصمت محمودی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 400 تشکل مردم نهاد در استان فعالیت می کنند که تعدادی از این تشکل ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی فعالیت دارند.

وی، از آموزش و پرورش به دلیل رسالت فرهنگی و وظیفه ای که در راستای امر مقدس تعلیم و تربیت فرزندان این خطه از ایران اسلامی بر عهده داردبه عنوان یکی از دستگاه های موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی یاد کرد و ابراز داشت: در آموزش و پرورش خراسان جنوبی برنامه های متعددی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان و فرهنگیان استان اجرا می شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی ، اجرای طرح نماد، مسابقه فردا در دستان من، اجرای طرح های غربال گری و اجرای طرح های مبارزه با اعتیاد را از جمله ی مهمترین برنامه ها و رویکردهای این اداره کل در این زمینه برشمرد.

گفتنی است 9 دستگاه اجرایی متولی کاهش آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی در خراسان جنوبی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار