اجرای طرح آزمایشی صدور غیر حضوری دفترچه بیمه در تهران

تهران (پانا) - مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی گفت طرح آزمایشی ارائه دفترچه بیمه تأمین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری در شهر تهران اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آزمایشی صدور غیر حضوری دفترچه بیمه در تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بهروز کریمی افزود: هرچند با طراحی و راه‌اندازی سیستم‌های مبتنی بر اطلاعات متمرکز در مراکز درمانی و بیمارستان‌های ملکی و متعلق به این سازمان، دیگر نیازی به دفترچه بیمه وجود ندارد و نسخه‌ها به‌صورت الکترونیکی تولید می‌شوند ولی در مراکز غیرسازمانی و بخش خصوصی، بیمه‌شدگان و افراد خانواده آنان همچنان به اوراق دفترچه بیمه احتیاج دارند به همین دلیل مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها برای صدور دفترچه‌های جدید و یا تأمین اعتبار آن فراوان است و بدیهی است با افزایش تعداد بیمه‌شدگان این رفت و آمدها نیز افزایش یابد.

وی اظهار کرد: با دستور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و به منظور رضایت خاطر مخاطبان، طرح‌های متنوعی جهت غیرحضوری کردن درخواست تعویض دفترچه تهیه شده که یکی از طرح‌ها در ١٤ کارگزاری در سطح شهر تهران در حال پایلوت و آزمایش است که چنانچه با استقبال بیمه‌شدگان مواجه شود قابلیت تعمیم در سراسر کشور را خواهد داشت.

کریمی افزود: در این طرح بیمه‌شده با مراجعه به سایت https://crm.tamin.ir و ثبت‌نام در آن می‌تواند در صورت اتمام اوراق دفترچه‌های بیمه خود و خانواده درخواست تولید دفترچه کند و زمان و مکان دریافت آن را خود تعیین کند تا بدون لزوم به مراجعه حضوری دفترچه‌های خود را دریافت کند. اکنون کارگزاری‌های مرتبط با شعب ٧ ، ٩ ، ١٣ ، ١٦ ، ١٩ ، ٢٢ ، ٢٩ و شمیران در این طرح مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار