گیلان مقام نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارد

رشت(پانا)-استاندار گیلان از مقام نخست کشوری این استان در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
گیلان مقام نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارد

مصطفی سالاری روز یکشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در رشت افزود: همچنین از لحاظ میزان پرداختی ها در تسهیلات رونق تولید، بین استان های کشور رتبه نهم را به خود اختصاص داده ایم که اختلافات مان در این بخش، با دو سه استان بسیار کم است.
وی ادامه داد: اگرچه قصدمان فقط پرداخت تسهیلات نیست، اما بایستی اهتمام داشته باشیم تا علاوه بر کیفیت، اثربخشی و جلوگیری از انحراف، سرعت رسیدگی به پرونده ها را نیز بیشتر کنیم و از لحاظ میزان پرداخت هم به جایگاه بالاتری دست یابیم.
استاندار گیلان مقام نخست استان را از لحاظ تعداد در پرداخت تسهیلات رونق تولید، نشان دهنده برخورداری بیشتر استان از صنایع متوسط و کوچک دانست و اظهار داشت: واحدهای کوچک ضریب اشتغال بالاتری داشته و با طبیعت این استان نیز سازگارترند و آسیب کمتری هم به محیط زیست ما وارد می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز گفت: از سال 96 تاکنون، 2 هزار و 315 مورد تسهیلات رفع موانع و رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.
فرهاد دلق پوش مبلغ این تسهیلات را 883 میلیارد تومان ذکر و تصریح کرد: بر همین اساس، از نظر تعداد در کشور رتبه اول و از نظر مبلغ پرداختی رتبه نهم را بین استان های کشور داریم.
در این جلسه همچنین مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی بررسی و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار