تذکر رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران به نحوه رفتار با خانواده‌ها در بیرون از استادیوم آزادی

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران به رفتار نامناسب در بیرون از ورزشگاه آزادی تذکر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تذکر رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران به نحوه رفتار با خانواده‌ها در بیرون از استادیوم آزادی

مجید فراهانی در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به پخش بازی ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی گفت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دکتر علی شریعتی و دکتر مصطفی چمران این اسوه های ایثار و فداکاری، تذکر بنده خطاب به نیروی محترم انتظامی شهر تهران در خصوص ضرورت برخورد مناسب با خانواده ها در فضای عمومی و طی برگزاری مسابقات ورزشی است.

وی افزود: در وضعی که ابر و باد و مه و خورشید در کار هستند تا در جامعه ناامیدی پمپاژ کنند و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، زمینه نا آرامی و تشنج توده ای را در جامعه ایجاد می کند و از سوی دیگر نخبگان ناامید از تحول و تشویق به مهاجرت می کند.

فراهانی ادامه داد: بسیار مهم است که مقامات مسئول با ایجاد امید و نشاط در جامعه، تحول های شادی آفرین در جامعه را تشویق کنند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تصریح کرد: جام جهانی فوتبال مهم‌ترین واقعه ورزشی است و بسیار پرمخاطب است؛ از این رو پربیننده‌ترین رویداد جمعی به‌شمار می رود.

فراهانی گفت: کشورهای شرکت کننده در این جام برای انسجام و یکپارچگی کشورشان از این رویداد استفاده می‌کنند تا خوشحالی و شادی و نهایتا هیجان ناشی از برد و باخت را زمینه ای برای گسترش نشاط و شادی در جامعه کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه در دیدار گذشته تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا، شاهد برخوردهای ناصحیح و خشن با خانواده‌ها در محوطه بیرونی استادیوم آزادی بودیم؛ به نحوی که برخوردهای فیزیکی انتظامی، فضای بسیار بدی قبل از بازی ایجاد کرده بود که خوشبختانه و نهایتا با دخالت ریاست محترم جمهوری و ورود خانواده‌ها به استادیوم این موضوع خاتمه یافت.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم که تحولی در جامعه به شمار می‌رود و نقش خوبی در تحول اجتماعی و شادی بخش دارد همین موضوع است که امیدوارم با تجدیدنظر و تغییر رویه گذشته از این پس شاهد حضور مثمر و شادی آفرین خانواده‌ها به خصوص در فضاهای ورزشی و استادیوم آزادی و شیرودی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار