جلسه داوران جشنواره جلوه گاه اثر و اندیشه در کلاس های چندپایه

معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی: روش های فعال تدریس نگرش مثبت دانش آموزان نسبت به مدرسه را موجب می شود

۶۸ اثر در سه محور به مرحله استانی ارسال شده است

تبریز(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی تاکید کرد: استفاده از روش های فعال تدریس، علاوه بر ارتقای کیفیت یادگیری باعث لذت بردن دانش آموزان از یادگرفتن و نگرش مثبت آنان نسبت به مدرسه می شود.

کد مطلب: ۸۳۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی: روش های فعال تدریس نگرش مثبت دانش آموزان نسبت به مدرسه را موجب می شود

فریده حقایی در جمع داوران بررسی آثار شرکت کنندگان در جشنواره جلوه گاه اثر و اندیشه تصریح کرد: استفاده از روش های فعال تدریس، درگیر نمودن فراگیر در فرایند یاددهی و یادگیری و همچنین استفاده از روش تلفیقی، علاوه بر ارتقای کیفیت یادگیری موجب می گردد دانش آموزان از یادگرفتن لذت و نگرش آنان به مدرسه مثبت گردد.

معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی یکی از ماموریت های محوری این معاونت ارتقای توانمندی های علمی وحرفه ای معلمان به ویژه معلمان کلاس های چندپایه عنوان کرده و افزود: ایجاد پست راهبران آموزشی وتربیتی نیز در راستای توجه بیشتر برمدارس روستایی به خصوص کلاس های چندپایه می باشد.

وی هدف از برگزاری چنین جشنواره ها را شناسایی، توسعه وترویج روش های کارآمد تدریس وارزشیابی آموزشی وتبادل تجربه های خلاق واثر بخش بین معلمان چندپایه برشمرد و تاکید نمود: داوران این جشنواره در بررسی طرح ها و آثار با رعایت همه جوانب قضاوت و داوری، آثار و طرح های ارسال شده به مرحله استانی را بررسی و بهترین طرح ها را انتخاب و به جشنواره کشوری معرفی نمایند.

معاون آموزش ابتدایی خاطر نشان کرد: در سومین جشنواره ی جلوه گاه اثر و اندیشه 68 اثر در سه محور ( محور یک 49 طرح - محور دو 11 طرح -محور سه 8 طرح) از مناطق و نواحی ارسال شده است که کلیه طرح های ارسالی توسط کمیته ی تخصصی داوران استانی مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرند و پس از داوری، طرح های برتر و برگزیده به مرحله ی کشوری جشنواره ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار