راه‌یابی نماینده شایسته فوتسال شوط به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور

ارومیه (پانا) - تیم هیئت فوتبال شوط با شکست کارون ایذه ضمن راهیابی به نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال، جواز حضور در لیگ دسته دو فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۳۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی نماینده شایسته فوتسال شوط به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور

تیم هیئت فوتبال شوط با شکست کارون ایذه ضمن راهیابی به نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال، جواز حضور در لیگ دسته دو فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتسال باشگاه های کشور با صعود نماینده شوط به مرحله نیمه نهایی و قطعی شدن صعود این تیم به لیگ دسته دو همراه بود.

در سومین روز این مسابقات تیم هیات فوتبال شوط موفق شد با حساب 5 بر یک کارون ایذه را شکست دهد و با 4 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم هیئت فوتبال شوط با نتیجه 2-1 مغلوب تیم دلسوختگان اهل بیت قم شد و پدیده سازان فیروزکوه با حساب 3-4 دانشگاه علوم پزشکی همدان را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب در دیدار پایانی نمایندگان فیروزکوه و قم از ساعت 13 روز یکشنبه 3 تیرماه به مصاف هم بروند.

قبل از این دیدار نیز دو تیم هیأت فوتبال شوط و دانشگاه علوم پزشکی همدان در دیدار رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است، با صعود هیات فوتبال شوط، این تیم به همراه دانشگاه علوم پزشکی همدان، پدیده سازان فیروزکوه و دلسوختگان اهل بیت قم جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار