دختر فوتبالیست آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شد

ارومیه (پانا) - سحر محمدزاده بازیکن اهل ماکو با قرار گرفتن در لیست 27 نفره سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران به اردوی آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد.

کد مطلب: ۸۳۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دختر فوتبالیست آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شد

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال از سوم تا هشتم تیر ماه جاری در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

سحر محمدزاده فوتبالیست جوان آذربایجان غربی در اردوی قبلی تیم ملی که از 25 تا 29 اردیبهشت ماه جاری به مدت چهار روز در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شده بود، نیز حضور داشت.
بازیکنان منتخب در رقابت های مقدماتی آسیایی که در آبان سال جاری برگزار می شود، حضور می یابند.
بمرین های این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر زیر نظر ' کتایون خسرویار ' به عنوان سرمربی برگزار می شود.
سحر محمدزاده از آذربایجان غربی، هانیه خداپرستی، فاطمه راستگو از فارس، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، فاطمه شبان، مرضیه فیضی، زهرا کمالی، شیرین روحانی، گلنوش خسروی، زهرا غریب زاده، ملیکا قاسمی از اصفهان، هلیا پیلتن، فاطمه سرورزاده، فاطمه محمدی از خراسان رضوی، مارال ترکمان و غزاله صالحی پور از البرز، فاطمه مختومی، هانا حنیفه، شیما قبادی، ندا طیبی، بیتا ابراهیمی از کردستان، مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی، رقیه جلال نسب و زهرا کیانی از خوزستان، شیوا سلمانپور از مازندران، مائده دوجی از گلستان و ثنا صادقی از کرمانشاه 27 بازیکن دعوت شده این اردو هستند.
براساس این گزارش بازیکنان باید عصر روز یکشنبه سوم تیرماه خود را به کادر فنی در مرکز ملی فوتبال معرفی کنند.
تیم ملی فوتبال دختران کشورمان در گروه F با تیم های با تیم‌های میانمار، فلسطین و لائوس به رقابت می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار