استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولین و مردم اعضای لاینفک و بهم پیوسته ای هستند

زاهدان(پانا)- استاندار سیستان وبلوچستان: معتقدم مسئولین و مردم اعضای لاینفک و بهم پیوسته ای هستند و بی شک با همدلی و هم اندیشی موفق خواهیم شد از این گذرگاههای سخت و چالش های فراوان از جمله جبر طبیعت و خشکسالی گذر کنیم .

کد مطلب: ۸۳۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین و مردم اعضای لاینفک و بهم پیوسته ای هستند

سید دانیال محبی در نشست هم اندیشی با ائمه جمعه، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران شهرهای محمدآباد و علی أکبر شهرستان هامون اظهار کرد: سرزمین سیستان جایگاه ارزشمندی در گستره ی ایران دارد و نشانگر و تاییدی بر ادعای خلاقیت و تفکر و فرهنگ مردم این خطه از ایران اسلامی ماست

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون توسعه ی استان بیان داشت: اختصاص اعتبارات ویژه از محل صندوق توسعه ملی برای طرح لوله کشی 46 هزار هکتاری مزارع سیستان بیانگر تعلق خاطر مسئولان کلان نظام و دولتمردان نسبت به سرزمین پهناور سیستان و بلوچستان است .

نماینده عالی دولت در سیستان وبلوچستان از ارایه مطالبات و راهکار هایی که در این نشست از سوی حاضرین در جلسه مطرح شد ابراز خرسندی کرد و افزود: شنیدن مطالبات و ارایه راهکارهای ارزنده تان به دولت در موجب ایجاد امید و انگیزه در استان است و پیگیری وتلاش های شما بدای مرتفع ساختن مشکلات موجب می شود تا با جدیت و تلاش بیشتری در پی رفع مشکلات مردم نجیب و عزیز سیستان باشیم .

سید دانیال محبی در ادامه سخنانش نیز افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس پایگاه مردم استوارو متکی است .

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم استان هم مردمانی با فضایلی چوم هوشمندی ، انصاف و دقت نظر هستند بنابراین با هم افزایی و تدبیر می توان بر مشکلات کنونی غلبه کرد .

محبی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات ناشی از قهر و جبر طبیعت ؛ سرزمین سیستان با دارا بودن مردمان ولایتمدار و غیرتمند و سخت کوش همچنان استوار و ماندگارخواهد بود .

نماینده عالی دولت در استان مناصب مدیریتی را یک امانت الهی برشمرد و ادامه داد: با خود عهد بسته ام برای رسیدن به منافع شخصی و گروهی، استان را طعمه قرار ندهم؛ بلکه به دور از روابطی که براساس منافع شخصی بنا شده است با انتخاب نیروهای توانمند ،متعهد و کارآمد چرخه مدیریتی استان را اصلاح به روزرسانی نمایم .

وی صبوری و قناعت مردم را دستاوردی مهم برای سیستان وبلوچستان دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران سالهاست که با قدرت و صلابت در مسیرش استوار و ماناست و به راهش ادامه می دهد؛ استاندار این دستاورد را مهم و ارزشمند خواند واین داشته ی ارزشمند را حاصل عقبه ی فکری و فرهنگی مردم مقاوم و فرهنگ دوست ایران دانست

استاندار سیستان وبلوچستان همچنین با اشاره به مطالبات مطرح شده در این نشست از برگزاری جلسات ویژه و تخصصی و تلاش و اهتمام برای تخصیص اعتبار در این زمینه خبر داد .

در آغاز این نشست ائمه جمعه و منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای محمدآباد و علی اکبر از تلاش ها و درایت و پیگیری های استاندار سیستان و بلوچستان و مجموعه ی دولت تدبیر و امید در استان در راستای مرتفع ساختن مشکلات و مطالبات مردم؛به طرح مطالبات مهم و اساسی و ضروری منطقه خود پرداختند.

استفاده از ظرفیت و عواید مرز میلک برای تامین زیرساختهای مورد نیاز مناطق چندگانه سیستان، برقراری سهمیه سوخت مرزنشینان ، نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان، استقرار نمایندگی ادارات ، احداث راه کوه خواجه به سفید آبه ،ترمیم و روکش آسفالت راههای روستایی ، ساماندهی منطقه گردشگری کوه خواجه ، بخشودگی مالیاتی برای کسبه و اصناف منطقه و اختصاص بخشی از مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات و کارگاههای تولیدی و عمرانی استان برای توسعه استان از مهمترین مطالبات حاضرین در این نشست بود.

خبرنگار دانش آموز / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار