آغاز توزیع فیش های عوارض از 5 تیر ماه سال جاری به درب منازل در ارومیه

ارومیه (پانا) - شهردار ارومیه از آغاز توزیع فیش های عوارض نوسازی و پسماند از 5 تیر ماه سال جاری به منازل شهروندان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع فیش های عوارض از 5 تیر ماه سال جاری به درب منازل در ارومیه

محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده شهریمیز با اشاره به توزیع فیش های عواض ، بیان کرد: این فیش ها از طریق شرکت پست استان اذربایجان غربی به درب منازل توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این فیش ها تجمیع شده جهت پرداخت عوارض بر اساس قیمت منطقه به صورت پرداخت های سه ماه است، بیان کرد: برای مناطق محروم و کم برخودار شهری هر ماه مبلغی به میزان 15 هزار تومان و مناطق برخوردار شهری ماهانه 30 هزار تومان به عنوان عوارض نوسازی و پسماند اخذ خواهد شد .

شهردار ارومیه هزینه نگهداشت شهر را در هرماه 12 میلیار تومان عنوان کرد و آن را غیر قابل اجتناب دانست و گفت: نقش و مشارکت مردم برای تامین هزینه های نگه داشت شهر و اداره کرد آن با اهمیت است لذا اخذ هزینه های اداره کرد شهر در قالب پرداخت عوارض در قانون شهرداری ها به آن اشاره شده است .

وی افزود: نقش مشارکت مردم در تامین درآمدها از قبیل پرداخت عوارض بیش از پیش احساس می شود.

حضرت پور با اشاره به راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیکی عوارض شهرداری درشهرداری ، بیان کرد: سرویس های پرداخت الکترونیکی عوارض نیز در فرهنگسراها، اداره درآمدهای عمومی و شهرداری مناطق 5 گانه برای شهروندان مهیا شده است .

وی با اشاره به اجرای جوایز خوش حسابی، اظهار کرد: شهروندانی که اقدام به پرداخت به موقع عوارض طی هر سه ماه کنند بر اساس امتیازات کسب شده در شش ماه از جوایز خوش حسابی چون اهدای مسکن برخوردار خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار