جام جهانی 2018؛ پاناما با آتش بازی انگلیس تحقیر شد

تهران (پانا) –انگلیس با پیروزی قاطع پاناما را تحقیر کرد و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه یافت.

کد مطلب: ۸۳۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی 2018؛ پاناما با آتش بازی انگلیس تحقیر شد

روز ششم و پایانی از هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با برگزاری یک بازی از گروه هفت آغاز شد.

تیم‌های ملی انگلیس و پاناما در شرایطی برای اولین بار در تاریخ مقابل هم قرار گرفتند که انگلیس بدنبال قطعی کردن صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود و پاناما می‌خواست آخرین امیدش برای صعود را با کسب سه امتیاز زنده نگه دارد.

در همان نیمه اول انگلیس قدرت فوتبال خود را نشان داد و به پاناما این اخطار را داد که اگر به خودش نیاید سنگین‌ترین شکست تاریخ جام جهانی در انتظارش است. این نیمه با برتری قاطع 5 بر صفر انگلیس تمام شد. هری کین دو بار از نقطه پنالتی و استونس هم دو بار و لینگارد یکبار در این نیمه برای سه شیرها گلزنی کردند.

نیمه دوم باز هم با حملات انگلیس همراه بود و این تیم در دقیقه 62 با گل هری کین نتیجه را 6 بر صفر کرد. پس از این گل سرمربی انگلیس بازیکنان اصلی خود در خط حمله را بیرون کشید و میل به گلزنی بین شاگردانش کمتر شد. دقیقه 78 بالوی یکی از گلها را جبران کرد اما این گل چیزی از سنگینی شکست کم نکرد و در نهایت بازی با نتیجه 6 بر یک به سود انگلیس تمام شد.

با این نتیجه انگلیس هم مانند بلژیک 6 امتیازی شد تا دو تیم اروپایی گروه هفت صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود و در هفته آخر برای تعیین صدرنشین مقابل هم قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار