لیگ ملت‌های والیبال؛

والیبال ایران در تهران بدون رقیب ماند؛ پایان لیگ ملت‌ها برای ایران با جایگاه دو رقمی

تهران (پانا) –تیم ملی ایران در آخرین دیدار این فصل لیگ ملت‌ها مقابل آلمان در دیداری سخت به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۸۳۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
والیبال  ایران در تهران بدون رقیب ماند؛ پایان لیگ ملت‌ها برای ایران با جایگاه دو رقمی

روز سوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال با برگزاری یک بازی دنبال شد.

تیم‌های ملی ایران و آلمان در وضعی مقابل هم صف‌آرایی کردند که شانسی برای حضور در مرحله نهایی نداشتند و تنها انگیزه آنها قرار گرفتن در رده‌های تک رقمی این فصل لیگ ملت‌ها بود.

در اولین ست ایران توانست از پوئن ابتدایی اختلاف خوبی با حریف اروپایی خود ایجاد کند و با حفظ همین اختلاف این ست با برد 25 بر 20 شاگردان کولاکوویچ تمام شد.

دومین ست با بازگشت ژرمن‌ها همراه بود، آنها با استفاده از برتری اندک خود توانستند اولین ست را از ایران بگیرند و با برد 25 بر 23 این ست را به پایان برسانند تا کار در مجموع یک بر یک شود.

ایران که با شکست در ست دوم با شوک مواجه شده بود در سومین ست باز هم جریان بازی را در اختیار گرفت و اختلاف قابل اطمینانی با حریف خود ایجاد کرد و توانست آلمان را 25 بر 22 شکست دهد و یک ست از حریف جلو بیافتد.

در چهارمین ست آلمان توانست مانند ست دوم نبض کار را در اختیار بگیرد و با ایجاد اختلافی خفیف کار را پیش ببرد و در نهایت با برتری 25 بر 23 کار تعیین برنده را به ست پنجم بکشد.

پنجمین ست از ابتدا با بازی برابر دو تیم در کسب پوئن همراه بود اما از پوئن 6 پیش افتادن تیم کولاکوویچ آغاز شد و با حفظ همین برتری تیم ملی ایران توانست این ست را 15 بر 11 به سود خود تمام کند و در نهایت آخرین دیدار در این فصل لیگ ملت‌ها را با پیروزی 3 بر 2 به سود خود به پایان برساند. بدین ترتیب ایران هر سه بازی خانگی خود را با برد تمام کرد تا نشان دهد در ورزشگاه آزادی تیمی شکست ناپذیر است.

با این نتیجه ایران هرچند با آلمان رده نهمی در تعداد برد مساوی شد اما به علت امتیاز کمتر از ژرمن‌ها در جایگاه دهم قرار گرفت تا بهترین نتیجه بین آسیایی‌ها به نام تیم کولاکوویچ ثبت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار