گزارش دیلی میل از دیدار ایران و پرتغال: تیم ملی ایران از رونالدو نمی‌ترسد

تهران (پانا) – دیلی میل در گزارش خود شب سخت کریستیانو رونالدو را مقابل تیم ملی ایران پیش‌بینی کرده است.

کد مطلب: ۸۳۱۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
گزارش دیلی میل از دیدار ایران و پرتغال: تیم ملی ایران از رونالدو نمی‌ترسد

در فاصله دو روز مانده تا دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال در آخرین هفته از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، پایگاه خبری دیل میل در گزارشی ویژه به بررسی دیدار دو تیم پرداخته و از تیم ملی ایران تمجید ویژه‌ای به عمل است.

در گزارش دیلی میل آمده است:

جام جهانی 2018 وارد روزهای پایانی خود می‌شود و بسیاری از تیم‌ها حساس‌ترین بازی خود برای صعود به یک هشتم نهایی را پیش رو خواهند داشت. یکی از دیدارهایی مهم و تاثیرگذار در روند صعود تیم‌ها، جدال تیم‌های ملی پرتغال و ایران از گروه B رقابت‌هاست؛ دیداری که می‌توان از آن به‌ عنوان جدال مرگ و زندگی یاد کرد.

پرتغال که در تلاش برای صدرنشینی و البته صعود به مرحله بعدی قرار دارد، ایران را با یک امتیاز کمتر پشت سر خود می‌بیند. اگر کریستیانو رونالدو را ستاره احتمالی این بازی بدانیم حرفی غیرقابل منتظره نزده‌ایم؛ رونالدو که در دو بازی ابتدای تیمش حکم نابودگر تیم‌های حریف را داشته است، در تلاش است تا هم تیمش را به مراحل بالاتر برساند و هم اینکه کفش طلای جام جهانی را به تالار افتخاراتش اضافه کند. البته در کنار رونالدو نباید از نام گونزوالو گوئدس به راحتی گذشت، او هم توانایی این را دارد که ستاره دیدار مقابل ایران باشد.

در مقابل ایران مهاجمی به نام سردار آزمون دارد که در کلاس بالای جهانی فوتبال بازی می‌کند و او را لیونل مسی مقایسه می‌کنند؛ سردار می‌تواند دفاع پرتغال را دچار چالشی بزرگ کند.

ایران را نباید به راحتی تیم حذف شده جام دانست، آنها در دیدار مقابل مراکش و اسپانیا نشان دادند دفاعی در سطح کلاس‌های جهانی دارند که توانایی خنثی کردن حملات پرتغال و کریستانو رونالدو را داراست. ایران ترسی از ایستادن مقابل رونالدو ندارد و می‌تواند حوادث غیرمنتظره را رقم بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار