در گفت‌و‌گو با پانا

عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی: لابی‌های خادم دیگر جواب نمی‌دهد؛ محرومیت در یک قدمی کشتی ایران قرار دارد

تهران (پانا) – تبعات «علیرضا باید ببازی» همچنان ادامه دارد، هرچند علیرضا کریمی از حضور در رقابت‌های رسمی محروم شده است اما حساسیت کمیته بین‌المللی المپیک درباره روبرو نشدن ورزشکاران ایران مقابل اسرائیل بیشتر از قبل شده و کُشتی به‌عنوان ورزش اول ایران خطری جدی را احساس می‌کند.

کد مطلب: ۸۳۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی: لابی‌های خادم دیگر جواب  نمی‌دهد؛ محرومیت در یک قدمی کشتی ایران قرار دارد

رحیم علی‌آبادی عضو کمیته فنی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره اوضاع این روزهای کشتی ایران گفت: متاسفانه با توجه به وضعی که کشتی ایران دارد روزهای خوبی را برای این رشته نمی‌بینم. محرومیت و تعلیق در یک‌قدمی ماست و این موضوع نه تنها حل‌نشده بلکه بیشتر از قبل به ما نزدیک شده و حساسیت‌ها بر روی آن بالا رفته است.

وی ادامه داد: امسال ما مسابقات مهمی پیش رو داریم و در هر رقابت نمایندگانی از رژیم صهیونیستی حضور دارند که ممکن است قرعه ایران با آنها برخورد کند، از طرفی علاوه بر این کشتی‌گیرانی از دیگر کشوها تابعیت اسرائیل را گرفتند و برای آنها کشتی خواهند گرفت؛ بنابراین از این جهت ما مشکلات زیادی پیش رو داریم.

عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی افزود: دلیل این همه سکوت مسئولان برای ما هنوز جای سؤال است. شاید آنها به شرایط حساسی که کشتی ایران دارند هنوز واقف نیستند یا خطر تعلیق را جدی نمی‌گیرند؛ اما واقعیت امر همین است که لابی‌های رسول خادم با رئیس اتحادیه کشتی دیگر جواب نمی‌دهد و در این چند سال اخیر هر لابی و ترفندی که می‌دانستیم به کار رفته و بیشتر از این دیگر جوابگو نیست.

علی‌آبادی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با کمیته بین‌المللی المپیک لابی دارد، گفت: این کمیته به شدت تحت تأثیر اسرائیلی‌هاست، بنابراین روی ایران و مسائلی که در این چند سال اخیر به خصوص بعد از کشتی علیرضا کریمی پیش آمد خیلی حساس هستند.

پیشکسوت کشتی فرنگی ایران در پایان گفت: امیدوارم مواردی که کشتی ایران را تهدید می‌کند به پایان برسد. من به عنوان کشتی‌گیر به خوبی می‌دانم در مسابقات جهانی استرس و فشار بر روی کشتی گیران خودش به تنهایی بار سنگینی دارد و دیگر نمی‌توان انتظار داشت بیشتر از این با استرس‌هایی همچون قرعه‌کشی و نخوردن قرعه با اسرائیل درگیر بود. امیدوارم راه‌حل‌های بهتری اتخاذ شود و مسئولان هم در برابر این مسائل سکوت خود را بشکنند و به فکر چاره باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار