ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه فارس از مرداد آغاز می‌شود

شیراز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت نام دانش آموزان ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس فارس ،از 6 مرداد آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۳۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
 ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه فارس از مرداد آغاز می‌شود

فرهاد اسماعیلی گفت: ثبت نام دانش آموزان ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس فارس ،از 6 مرداد آغاز و تا 20 مرداد ماه در تمامی روزهای کاری هفته و تا پایان مرداد ماه نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به لزوم برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مدارس استان، ثبت نام دانش آموزان در 31 مرداد ماه پایان یافته و لازم است اولیای محترم در بازه زمانی تعیین شده ،نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

وی افزود: ملاک ثبت نام دانش آموزان در مدارس، طرح آدرس و جغرافیای محل سکونت آنها است و لازم است اولیا، برای ثبت نام فرزندان خود بر همین اساس اقدام نموده و از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش خوداری نمایند.

ادامه داد: با توجه به وجود برخی مناطق شهری شیراز در مرز بین نواحی چهارگانه این شهر و به منظور تعیین تکلیف محل ثبت نام دانش آموزانی که محل سکونت آنها دارای چنین شرایطی است، کمیته ای در ادارات آموزش و پرورش نواحی چهارگانه شیراز پیش بینی شده و لازم است اولیای دانش آموزانی که این شرایط را دارند، به ادارات مورد نظر مراجعه نمایند.

وی گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه ای دوره اول و دوم متوسطه نیز از ابتدای شهریور ماه در همان مدارس انجام خواهد شد و در صورتی که دانش آموزان بین پایه ای به دلیل نقل مکان نیاز به جابجایی داشته باشند ،لازم است از ابتدای شهریورو برای ثبت نام اقدام نمایند.

برای دریافت جدول زمانی ثبت نام دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار