معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

زیرساخت بسترتوسعه کشور با توجه ویژه به آموزش و پرورش میسر می‌شود

اسلامشهر (پانا) - جلسه افتتاحیه تبیین طرح نظام سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران آموزش و پرورش با حضور مدیر پردیس های وزارت اموزش و پرورش و معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در سالن فجر شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت بسترتوسعه کشور با توجه ویژه به آموزش و پرورش میسر  می‌شود

در این جلسه حسن حبیبی پور مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر در سخنانی اظهار کرد: از اول انقلاب اسلامی تاکنون طرحی مانندطرح نظام سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران آموزش و پرورش اجرا نشده است .

وی در ادامه افزود: مدیریت منابع انسانی در دنیا سرمایه ای عظیم است و اگر در چارچوب قوانین کار نکنیم ،تغییر و تحول اساسی نخواهیم داشت .

در بخش دیگری از این جلسه ،حسین سنجری معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در بیاناتی گفت :مهمترین سرمایه هر کشور و جامعه نیروی انسانی است و این سرمایه ها بستر توسعه کشور هستند .

وی در ادامه تاکید کرد:در مدیریت آموزش و پرورش تمام برنامه ها و استراتژیها باید از مدرسه شروع شود وترییت و آموزش در سند تحول رکن اساسی است.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در رابطه با طرح سنجش صلاحیت مدیران تصریح کرد:این طرح با اهداف افزایش توانمندیهای مدیران ، توجه به امرمدرسه محوری و تمایزمیان مدیران کارآمد و ناکارآمدبا همکاری جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود.

سنجری افزود:2000نفرازمدیران مدارس دولتی در استانهای تهران، البرز وشهرستانهای تهران وباحضوردر قطب های اسلامشهر،ملارد،قرچک و رودهن نکات اساسی طرح را در زمینه هایی از جمله ،تست های روان شناسی ،شخصیتی ،برنامه های درسی و ملی و در نهایت آیین نامه های امتحانی و... رافرا خواهند گرفت.

وی امتیاز لازم جهت موفقیت در طرح را کسب 60امتیاز دانست وخاطر نشان کرد:مدیرانی که این امتیاز رابدست آورند گواهینامه پیشرفته مدیریت دریافت خواهند کرد و در صورت کسب نمره کمتر از شصت مجدددوره آموزش داده میشود تا افراد با مهارتهای لازم آشنا می‌شوند.

سپس در بخش دیگری از جلسه ،مهماندوست مدیر پردیس های وزارت آموزش و پرورش نیزدر سخنانی به تبیین طرح نظام سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران آموزش و پرورش پرداخت و نکات اجرایی را جهت مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر برشمرد.

شایان ذکر است ،در این جلسه ، شورای معاونین و مدیران واحدهای آموزشی دولتی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار