رئیس سازمان دانش آموزی اظهار کرد:

سازمان دانش آموزی خانه دانش آموزان است

مشهد (پانا)- اولین جلسه کلاس های آموزشی مجری گری و خبرنگاری دومین روز از تابستان در سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی خانه دانش آموزان است

اولین جلسه کلاس های آموزشی مجری گری و خبرنگاری در سازمان دانش آموزی با آموزش معصومه فیضی یکی از مجریان خراسانی کشور برگزارشد.

علی محمد یونسی، رئیس سازمان دانش آموزی در مورد برگزاری این کلاس ها گفت:سازمان دانش آموزی سرای دانش آموزان و با حضور آنها عجین است و با فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان کلاس هایی که استقبال دانش آموزان راطی تجربیات سنوات گذشته کسب کرده ایم با دعوت از بهترین آموزگارانی که از جنس دانش آموزان هستند برگزار کرده ایم.

وی افزود: هدف از برگزاری این کلاس ها غنی سازی اوقات فراغت اعضاء و دانش آموزانی است که در پیرامون این مجموعه هستند و سازمان نقشی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان داشته باشد.

وی تاکیدکرد: بسیاری از مجریان و گویندگان برجسته امروز کشور از ابتدا کارشان در این سطح نبوده و با آزمون و خطا و پوشش خطا به قدرت رسیدند و دانش آموزان دیروز مجریان شناخته شده امروز هستند.

وی تصریح کرد:نواجوانان مایلند از تمامی فرصت های خود بهره مند شوند و برخی اوقات میدانی برای شکوفایی استعداد آنان نیست و این کلاس ها فضایی برای کشف استعداد دانش آموزان است.

او در مورد ثبت نام این کلاس ها گفت:ثبت نام کلاس ها برای دختران به علت محدودیت ظرفیت متوقف شد و برگزاری این کلاس ها و آموزش ها بر عهده ما است و در پایان این کلاس ها گواهی حضور به دانش آموزان تعلق میگیرد،اما پس از آن به کار گیری توانایی ها توسط دانش آموزان ضامن پیشرفت آنان در این حرفه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار