همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار شد؛

مراسم تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه های ترافیکی پلیس راهور مازندران

خبرگزاری پانا : به منظور تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه های ترافیکی پلیس راهور فرماندهی انتظامی مازندران مراسمی در محل سالن اجتماعات راهنمایی و رانندگی و با حضور مسئولان انتظامی و برخی از مسئولان استان و شهرستان ساری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا،سرهنگ داوود قاسمیان رئیس پلیس راهور استان ضمن اشاره به دغدغه پلیس نسبت به تصادفات و خسارت های جانبی آن گفت:پلیس راهنمائی و رانندگی بخشی از فعالیت های خود را معطوف آموزش کرده است که در این مسیر در سطح استان 18669 نفر را در مهدهای کودک آموزش دادیم و جمعاً 453/5 دقیقه برنامه آموزش همگانی انجام شده است.

سید عباس حسینی نژاد فرماندار ساری نیز در سخنان کوتاهی به روز امنیت اشاره کرد و گفت:در مقوله امنیت و کاهش تصادفات،صرفاً حضور یک پلیس نمیتواند کارساز باشد بلکه خود شهروندان هم باید مراقب سلامت و جان خود باشند.

درادامه سردار علیرضا مسکنی فرماندهی انتظامی استان مازندران از همکاری و مشارکت دستگاه ها با این تقدیر کرد و گفت مدیریت فرهنگی راهور باید تغییر پیداکند و روز به روز گسترش یابد.همه باید در این راه تلاش کنند تا اگر روزی در شهرها،پلیس های راهور را جمع کردیم،قانون اجرا و رعایت شود.

وی به اشکالات موجود در فرهنگ نظم شهری اشاره کرد و گفت اگر هر کس جایگاه خود را بداند جامعه دچار بی نظمی نمی شود و نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ترافیک و نظم بخشیدن به جامعه نقش مهم می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران افزود: کار فرهنگ سازی به سرعت جواب نمی دهد بلکه به مرور زمان می توانیم اثرات آن را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان به شهروندان نمونه هدایا و لوح تقدیر اعطاء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار